ZAPEWNIAMY 14 DNI NA ZWROT PRODUKTÓW
W terminie 14 dni od dnia doręczenia zamówionych produktów użytkownik (kupujący) może poinformować Sprzedającego [email protected] o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Nie musi przy tym podawać powodu swojej decyzji! Kupujący dokonuje zwrotu produktów na własny koszt.
ZWROT ZAKUPIONYCH PRODUKTÓW
Do zawiadomienia o odstąpieniu od umowy dołącz formularz zwrotu lub wyraźne oświadczenie, z którego wynika, że zamierzasz odstąpić od umowy.
Formularz zwrotu znajduje się TUTAJ (kliknij).
Zakupione produkty należy zwrócić Kupującemu na koszt własny najpóźniej w terminie 14 dni od wysłania zawiadomienia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
Produkty nalezy zwrócić bez uszkodzeń, w oryginalnym opakowaniu i w niezmienionej ilości, chyba że zostały zniszczone, zepsute, zgubione lub ich ilośc uległa zmniejszeniu nie z winy użytkownika (kupujący).
Jeżeli paczka, w której użytkownik (kupujący) otrzymał zamówione produkty, jest fizycznie uszkodzona, nie należy odbierać przesyłki bez uzyskania od przewoźnika potwierdzenia szkody – należy bowiem wszcząć postępowanie reklamacyjne u przewoźnika.
ADRES DO ZWROTU PRODUKTÓW
Nutrisslim d.o.o – Obrtniška ulica 4, 1292 Ig, Slovenija, Slovenia.
Do zwracanego produktu należy koniecznie dołączyć wypełniony formularz zwrotu produktu, który znajduje się TUTAJ (kliknij).
Rekomendujemy wysłanie paczki przesyłką poleconą z potwierdzeniem nadania tak, by możliwe było rozpatrzenie Twojej reklamacji nawet w przypadku zagubienia paczki – na podstawie potwierdzenia nadania z numerem do śledzenia paczki. Potwierdzenie nadania i nazwę przewoźnika należy przesłać na adres [email protected].
Sprzedający zwróci kupującemu całość kwoty zapłaconej w momencie złożenia zamówienia lub kwotę za produkty zwrócone Sprzedającemu.
Sprzedający zwróci kupującemu kwotę zakupu zwróconych produktów najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki ze zwrotem do magazynu. Sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy użytkownika (kupującego), z którego dokonano opłaty za zamówienie lub na rachunek, wskazany w formularzu zwrotu.
NIE TE PRODUKTY W PRZESYŁCE?
Jeżeli otrzymałaś produkty, których nie zamówiłaś, lub też dostarczone produkty są uszkodzone, w ciągu 14 dni od doręczenia przesyłki wyślij wiadomość na adres [email protected] i podaj wszystkie szczegóły (dołącz zdjęcia). Sprawdzimy, czy jesteś uprawniona do zamiany produktów na nowe i przekażemy Ci odpowiednie instrukcje. W temacie wiadomości zawrzyj numer swojego zamówienia, a w treści wiadomości podaj swoje dane (imię, nazwisko, adres i numer telefonu), co ułatwi nam znalezienie Twojego zamówienia i rozpatrzenie wniosku.
NIEKOMPLETNA PRZESYŁKA?
Mamy świadomość, jak ważne jest dla Ciebie otrzymanie całego zamówienia. Dla nas także! Dokładamy wszelkich starań, by terminowo wysłaćTwoje zamówienie.
W terminie 14 dni skontaktuj się z [email protected], byśmy mogli zorganizować dostawę brakujących produktów. W temacie wiadomości zawrzyj numer swojego zamówienia, a w treści wiadomości podaj swoje dane (imię, nazwisko, adres i numer telefonu),co ułatwi nam znalezienie Twojego zamówienia i rozpatrzenie wniosku.
TYLKO WNIOSKI SPEŁNIAJĄCE POWYŻSZE WYMOGI ZOSTANA ROZPATRZONE POZYTYWNIE.