DOSTAWA PACZKI
- Gdzie jest moja paczka?
- Gdzie znajdę numer paczki?
- W jaki sposób paczki są dostarczane?
- Mam problemy z dostawą, co mogę zrobić?
- Jakie są koszty dostawy?
- Dostarczono uszkodzone produkty
- Ubezpieczenie pakietu
- Pomiń linię
REKLAMACJE
- Chcę zwrócić produkt. Jak mogę to zrobić?
Jeśli chcesz zwrócić produkt w ciągu 60 dni od zakupu, poinformuj nas o tym, wysyłając wiadomość na [email protected].
Produkt należy odesłać na adres: Nutrisslim d.o.o – Obrtniška ulica 4, 1292 Ig, Słowenia.
Do zwracanego produktu należy koniecznie dołączyć wypełniony formularz zwrotu produktu, który znajduje się TUTAJ.
Więcej informacji o prawie do odstąpienia od umowy lub zwrotu zamówionego towaru znajduje się w Regulaminie, tutaj: https://www.naturesfinest.pl/ogolne-warunki-handlowe/
- Paczka zawiera niewłaściwe produkty
Jeśli otrzymałeś niewłaściwe lub uszkodzone produkty, prosimy o podanie szczegółów (w tym zdjęć) w ciągu 8 dni od otrzymania przesyłki. Sprawdzimy, czy masz prawo do wymiany na nowe produkty i dostarczymy odpowiednie instrukcje. W odpowiednim wierszu wpisz numer potwierdzenia zamówienia, abyśmy je mogli szybko znaleźć w systemie i natychmiast rozpatrzyć Twoją reklamację.
- Brakujące produkty
To dla nas bardzo ważne, abyś otrzymał kompletne zamówienie! Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby zostało wysłane na czas oraz dostarczone w dobrym stanie.
W przypadku brakujących produktów i ich dostawy skontaktuj się z nami przez e-mail [email protected] w ciągu 8 dni od otrzymania przesyłki. W odpowiednim wierszu wpisz numer potwierdzenia zamówienia, abyśmy je mogli szybko znaleźć w systemie i natychmiast rozpatrzyć Twoją reklamację.
INFORMACJE O ZAMÓWIENIU
- Jak wykorzystać kod rabatowy?
Na jeden zakup możesz wykorzystać jeden kod promocyjny, który wprowadzasz na ostatnim etapie zakupu w Kasie.
- Co mam zrobić, jeśli nie otrzymam e-maila z potwierdzeniem zamówienia?
E-maile z potwierdzeniem zamówienia są wysyłane automatycznie, natychmiast po zrealizowaniu zakupu na naszej stronie internetowej. Jeśli nie otrzymałeś e-maila, prosimy o sprawdzenie folderu „spam”.
Być może w momencie zakupu podałeś zły adres e-mail, w takim przypadku skontaktuj się z nami i wspólnie sprawdzimy, co się stało. Jednak w pierwszej kolejności sprawdź folder „spam”.